Friday, January 7, 2011

WARNA PILIHAN 2011 ~♥

I'M IN RED . 
MAKNGAH YOU!!


dulu aku paling TIDAK SUKA akan MERAH ...
sebab bila dia MERAH MENYALA sangat ,
dia akan membuat muka aku nampak GELAP ..
**almaklum la...aku kan seoarang yang berkulit'CERAH' ...hahaha


tapi tetiba hari tu, masa aku g chipping baju kurung ... 
ternampak plak satu baju tu... SANTEK!!! 
wane MERAH ???!
alamak ... aku try la ushar baju len dulu...
kut la ade yang lagi cantik dari wane tu kan..
tapi mg ta ade la...
dengan redhanya , aku pun capai jugak la..
g fitting room .. dok perage kat depan cemin 
eh! ta 'PUTIH' la aku rupenya!!hahaha...


last-last... beli jugak!
bukan la sebelum ni ta de baju MERAH terus..
penah ade , raya 4 taon lepas punye cite..
tu pon terpakse sb theme clr raya fmly aku
.M.E.R.A.H.
hahaha...~nggeeeee~




lalala ... jum berMERAH gan AKU ..



ni CLAZMATE aku  :: cik MASTURA GHULAMA MERSUL
salah seorang budak pompuan yang CUKUP PANTANG bila aku berLENSA!
mesti dia na TERBABIT jugak! nggeeeee~



tengok aje pica nih ...mane ade camera situ ade dia ......
**sory la mas.....aku terpakse memBLURkan ENGKAU yo...**


I'm NOT NINJA ...



ni lagi sorang ...... ta dapat masuk muke ... 
jari jemari pon asal boleh...~
aisey...kuku mu yang BERINAI itu hanya 1....
sibuk saja mahu publish diri ..~


:) + ;) = ;)))))



si kumbang tu :: RAFIDANE RADZI...
dia selalu jadi MANGSA AKU...hohoho..!!!
dia la tu selalu jadi PHOTOGRAPER aku...
hasil dia?? mg MARVELLOUS.....
hahaha.....dia suka layankan aje aku ..~ 
TERIMA KASIH YA ENCIK PIDIN~



ini HASIL TIDO LAMBAT TIAP-TIAP ARI ...
mata mg cukup BONGKAK! tapi TIDAK TIDUR DALAM KELAS oKeP!!
saya BUDAK SKEMA DALAM KELAS ..... ** skema keh..???




dari CERMIN ke MATA .... = CERMIN MATA ..
hahaha!!





biru >>> UNGU...??








TUAN EMPUNYA JARIJEMARI yang BERINAI 1 KUKU tu.....



masih ade si mas nih kan...!



kali ni beru betul SINGLEMINGLE......
hasil tangan cik TIPAH ... 








abis citer baju MERAH aku ..
walaupun aku TIDAK SUKA akan MERAH
tapi 
aku perlu BELAJAR suka ...
sb si DIA tersangat suka akan
.M.E.R.A.H.
:)



No comments:

Post a Comment