Sunday, January 16, 2011

aksi moood IGUANA???

hey..............tolong...tolong...tolong!!
bukan suroh nyanyi lagu yang dah mengondol juara AJL tu okep..
tapi aku nak mintak tolong pasal aksi mood IGUANA aku telah dirakam ketika dan semasa dalam kelas OB kelmarin....
seriously,aku tak tahu aksi-aksi mood IGUANA aku tu dirakam oleh si macek tu! 
kalau lah aku tau dia sedang memVIDEOkan diri aku ... mesti hempon dia aku lempar keluar~huh!

jadi disini aku nak tekankan :::

pada yang BERKENAAN yang telah merekod aksi-aksi spontan yang gila-gila itu...
TOLONG PADAMKAN IA!~
pada mereka yang telah atau ada membeeeelutooth aksi tersebut ...
TOLONG KASIHANI AKU dan PADAM!~
pada mereka yang terlihat aksi-aksi itu semasa kelas OB ....
SILA TOLONG SENYAP DAN DIAM ... BUAT SEPERTI TIDAK PERNAH BERLAKU!~
pada mereka yang berniat nak membeeeeelutooth aksi tersebut ...
TOLONG BATALKAN NIAT ANDA!~


aku serius mengatakannya nih..ini bukanlah hanya kata-kata KOSONG atau SIFAR! 
TAPI ADALAH SATU ARAHAN dan AMARAN!!!! 

sekali lagi mintak tolong......

TOLONG HORMATI AKU YA!~




***incik yang telah bt aku BENGANG dan BERANG:ni semua salah KAMU!!!

No comments:

Post a Comment