Saturday, January 22, 2011

Season of the Witch=Incik KACAK!




Januari 20, 2011 , Khamis
Season of the Witch 

hei ... public holiday la..!!!!! 
pe lagi...panjangkan kaki dan langkah ke jusco bersama 3 budak pompuan shumel..
wani , tipah dan why.....

awal pagi da gerak ... 
sampai je jusco terus cari ladies...~ :)
pastu teruih ja naik tingkat 3 .... 
dengan tidak melengah-lengahkan masa kitorang pon jejak kaki kat TGV cinemas JJ tu ... 
ushar muvee best untuk di jadikan mangsa untuk di tonton :)
ushar punya ushar...nah kau!

tipah nak tengok KHURAFAT
wani plak nak tengok cite pe tah ... 3D
**ta bape pasti la tajuknya...
aku plak dengan TEGASnya menyatakan TIDAK MAHU tengok cite MELAYU...

lepas dok terpacak tengok list muviee semua...
kitorg pon decide tengok ...

SEASON OF THE WITCH !!!
ulasan di next entry okep~



muvee start on 1 o'clock....
jam aku plak jarum panjang kat no 4 ...
jarum pendek sebok dok tunjuk kat no 11.....
pergh...awal lagi uh..
so kitorang pon jalan-jalan pusing jj tu......

masuk padini...
tengok kasut .. same je macam 3 minggu yang lepas....
tengok baju.....ade sales... 
cantik memang cantik.............tapi fuuuhllus aku pulak kurang cantik!


lastly aku lepak kat food court ... 
makan PAPA ROTI jek!
makan . makan . makan . makan....
abis je makan terus je cinema...


pastu......SHOW TIME!!!!!
abis je muvee......ini part aku paling suke!!!!
huhuhu...kenape...??
IT'S DATING TIME!!!
dating gan sape..?
dating dengan 'Incik TIDUR kelihatan K.A.C.A.K' saya ....
actually kan...dia ta tidur pon dia masih kelihatan kacak...
sebab dia memang KACAK! :)
*cik Arul! saya sudah 'hangkat bakul' kamu.... sila belanja saya kek secret! 
saya mengidam nih!
pastu dengan rasa berbesar hatinya aku pon tuntutla janji-janji manis Incik TIDUR kelihatan KACAK 
hohoho!!!! saya sukannya ya cik Arul!
TERIMA KASIH .... sangat KENYANG!

jalan-jalan punya pusing jj tu.... 
tipah tetiba je macam tak sihat...**tetiba je~
kitorg pon decide balik ke 'pangkal jalan'
Incik tersebut telah menghantar aku dan mereka balik ke Kuta...
sampai-sampai terus pergi kedai pet ... 
aku mahu cari pengganti MERAH
wani pulak nak carik hamster .....


puas aku belek-belek ikan cantik tu....
semuanya cantik-comel-cute-miut~
akhirnya aku jumpe sekor...
kelihatan sama .................. tapi masih tidak sama
sebab ekor ikan saya sudah panjang dan cantik
mybe dia kecik lagi kot..ta pe, ta pe... tunggu dia besar sikit...
mane la taw kan....dia lagi cantik dari merah aku yang lama... 
*harap2-harap begitu!~

si Ikan tu aku namekan MERAH II....:)


sampai je rumah , aku terus je meluru ke kepe...
LAPAR balik SUDAH!
makan-makan..... balik rumah...

basuh baju , mandi , berTEXT-TEXT , tidur dan mimpi Incik TIDUR kelihatan KACAK!



~a.n.g.a.u sudah!!!~
tapi saya masih ade si Dia yang lagi istimewa.... WALAUPUN!!!!!









No comments:

Post a Comment