Tuesday, January 25, 2011

hari ini hari kedua aku perrrraktikal



best........WALAUPUN!!! *penat

sebab banyak benda baru yang aku belajar...
itu bermakna .........pengalaman pon bertambah!!!










betul kan??!! 





cepat-cepatla bis study ni...
ta sabar dah nak kawen nih!
kawen...............???
ouch! semestinya yaaaaaa.... 
AKU MAHU KAHWIN!!
tapi ia 
TERLALU AWAL untuk diperkatakan sekarang....
nanti-nanti dulu...... 
mengikut perancangan 8 tahun dari sekarang...
tapi PENGANTIN LELAKI aku suka ajak main kejar-kejar la!
HAMPEH! ape da.......~
jangan dia buat betul masa majlis sudah..
mahu banjir air mata darah aku!





Incikhati saya! SAYA SAYANG KAMU ya.......
SELAMANYA!


ia tidak akan pernah bersempadan!!!

TIDAK AKAN PERNAH BERUBAH!
walau sekecil zarah


to my special Incik!

mood:: because you love me






No comments:

Post a Comment