Sunday, January 9, 2011

KISAH PENGHULU HARI

pak pak klepak klepak klepuk....

jumaat yang dinanti tiba dan dah berlalu pon ...
aku melalui hari jumaat dengan sempoi......

kununnya plan na balik uma mama abah ...
tapi hakikatnya aku masih kat BANDAR PENAWAR lagi..
sebab ape ta balik....? tah ek.aku pon ta pasti kenape.....
nawaitu ade.tapi tah kaki ni.gedik plak ta na balik...hahaha...

huih! mg best JUMAAT aku mgu nih...
1 clz je...kelas law postpone.. teramatla sukeeeeeeenya!
pastu sir nasir plak dismissed clas cepat... 
wah! pe lagi...balik la.....tengokla muka happy aku! 
mg ta dapat digambarkan betapa gumbiranya hati mase uh!





mula-mula sampai kat reception kolej ... 




actually pica ni dicandid masa aku belum ready na berpose2... 
jadi nampak macam muka sumbung....WALAUPUN.....
**mg muka aku muka sombong kut...hahaha!









oKeP 
ini sebenarnya disnap masa aku tengah bercakap , tersenyum dan ketawa ...
sebab ape ta ingat la... puas aku rewind na ingt balik pasal pe  aku gelak camni sekali..
kut la boleh kungsi gan korg...
tapi mg ta ley la..
semenjak dua menjak ni aku jadi seorang pelupa la..
ta taw la nape..bahaye nih!penyakit memudaratkan!




ini plak pose ngande-ngade! hahaha...  ;p




hasil senyum dengan seikhlas hati...! 
walaupun ta nampak...tapi percaya la...ia sangat ikhlas 
**skematik sunggoooooooh ayat beta!




jelingan manja....hakhakhak
**persoalan ::: manjakah saya.....???




HIMPUNAN-HIMPUNAN
saya dan cik tipa 




















ini lah salah seorang kawan gila lensa aku... ngeeee..~
mg pantang jumpe camera kut....hahaha!




ready tok balik!!




kununnya gamba ta taw....
tapi tu la..mata ayu ta penah lari dari tengok camera!
aisey......!




TERIMALAH HAKIKAT YANG HAKIKI WAHAI SHAZA ...
KAMU BUDAK GEMUK!!!
***arrrrrgh! tidak...kulus . kulus .kulus!



:)
mood :: homesweeeeeeeeeethome!


sampai uma ... kemas-kemas....masak-masak, makan ....truih je on9
bertenet sampai malam tanpa hentinya..... /(~.~)
kalau kat rumah mama abah , bertenet 24j musti kena leterrrrr pai tembus tinge...huhu!
mujor kat sini...huhuhu! 
satu ruma sedang menjerumuskan diri ke kancah blogging ....
satu je bawak virus , truih je jadi penyakit yang berjangkit-jangkit!
yang terpakse dan terseksa jadi cikgu, aku lerh.......
cikgu pon bajo ta bis lagi....hahaha! 
maklumlah cikgu pon baru je terceburrrrrr ke bidang beloooooging ni..
ape pon kepada cik tipah dan cik wani 

'selamat berbloggggggger yep...'


saya 

sayang

blog 

saya 











2 comments:

  1. kesah gadis2 chumel;)

    salam ziarah ye dear!

    ReplyDelete
  2. thaxz yah cik fifiey lychee maration :)


    salam juga..~

    ReplyDelete