Sunday, January 16, 2011

cik anis menyoal::kenapa lama TIDAK update batu belog kau??

terima kasihla cik anis mengajukan soalan cepumas tu..
ya!!!!!! lame aku tinggalkan batu belog tersayang nih!
gara-gara BENGANG tahap FRENZY!!
aku sedang melalui hari-hari BENGANG aku...
bengang yang menyebabkan mood aku TIDAK MENENTU!
bila mood dah tidak menentu .. huh!! sudah semestinyala perkara-perkara seperti berikut akan terjadi....
mula lah jiwa parah , hati rusak , hempedu makin pahit , limpa cam nak terkeluar , otak pon boleh jam!
huiiii..terukkan....??!
perasaan bengang tersebut juga telah menyebabkan urat saraf aku mengakses data secara malasnya....
ye la....memang nampak cam bersemangat je..tapi, hakikat yang hakikinya.....
aku macam nak tiduuuuur sahaja!
aku ni susah gila nak tidur dan melelapkan mata...sebabnya??
aku pon masih mencari jawapan untuk itu... rasanya aku ni normal cam orang len tapi bila bab tidur...
oh tidak! 
SAYA ABNORMAL!!!!!!!!!!

haih! dah merapu meraban da ni..balik ke landasan semula....~
actually aku nak stury mury kat korang tahap kebengangan aku ni dah melampau-lampau!
kat siapa?? huh..ada la sorang hamba Allah tu... 
yang berjantina LELAKI yang lebih dikenali sebagai kaum Adam!
hish memang tak terbendunglah marah . sakit hati . dan hancurnya hati aku ni terhadap dia..
*wah! ayat ta boleh blah! 
ada ke patut dia tak tahu hujung pangkal, dia pakai hembus ja~ 
wah!! dia memang sengaja menguji tahap kesabaran aku malam tu...*kejadian ni telah berlaku 4 hari lepas
aku dah cakap baik-baik tapi dia boleh pulak kan nak serkap-serkap...
nah!!! amek kau nak serkap sangat kan......... 
senang je!lau ikut aku yang si PANAS BARAN dan TIDAK RETI makna SABAR....
END sahaja...~
kan senang kan!!! dari dok sakit kepala pikir , nyusahkan otak akses bukan-bukan , pikir benda remeh temeh....STOP saja disitu...
hati pon boleh bersenang lenang . mulut pon boleh menyanyi riang! 
aku ingat bila dah letak tanda NOKTAH disitu , hari esok ..lusa, tulat, langkat, esok pada langkat , lusa pada langkat, langkat pada langkat dan seterusnya...aku ingat bolehlah meringankan kepala otak...
huih! rupanya tidak ..sama berat la~ ades!memory patot tukar nih!
 
korang na taw ta, sampai la ni aku masih bengang lagi gan mamat tu sebenarnya...
walaupun dia dah mintak maaf , dan aku dah memaafkan tapi aku masih rasa BENGANG!



kepada incik yang telah membuat saya BERANG dan BENGANG.
disini saya mahu membuat penghargaan... 
ribuan terima kasih dari saya sebab kamu sudah berjaya membuatkan saya BENGANG yang
TERAMAT!
membuat saya SAKIT HATI dan SAKIT JIWA..
berjaya juga menjadikan saya seorang yang pemalas yang bertambah-tambah rajin **sebab na menyebokkan diri dari ingat orang macam kamu!
tapi!! SEJUTA PENGHARGAAN dikalungkan kepada kamu 
sebab kamu dah berjaya sedarkan saya ... yang sebenarnya.......................
SAYA SANGAT SUKA KAMU!
SAYA SANGAT MINAT KAMU!
SAYA SANGAT SAYANG KAMU!
SAYA SANGAT CINTA KAMU! 
SAYA SANGAT RINDU KAMU!
SAYA SANGAT PERLUKAN KAMU!
pastinya saya PERLUKAN KAMU UNTUK CINTA saya!
*hey! jiwang karat seh!

*****salah kamu okep batu belog saya BERLLUMUT dan BERSAWANG! 
make sure you make it clean ya!!!!! law ta....i sepok u!!!!!
UNDERSTOOD??????!





kejadian TRAGIS yang telah meragut HATI . JIWA dan NALURI aku!
ini adalah hasil dari kejadian tersebut..
membuahkan satu perwatakan ala-ala IGUANA!!




Jan 16 , 2011_1:45 am
location :: DAPUR tanpa SEMPADAN!



No comments:

Post a Comment