Sunday, January 16, 2011

Keluh kesah!

alahai ...... nak bebel cikit boleh tak...?
ta boleh...??! ah! ta kira....malam ni entry semua na bebel je...!! na bebel banyak-banyak..
kira balas dendam terhadap KEMALASAN yang menggggggunungkan beberapa hari yang lepas..
kenape..? panjang citenya..next entry okep!

**kenapa RAJIN sangat malam ni..??
sebabnya aku kat rumah parents aku....:)
homesewwwwwithome beb! 
rasenya lau kat rumah sewa, tak terupdate kot..... 
keZBan melanda gara-gara sedikit penat melanda diri...

okep la.. da terungkai sebab kerajinan aku..so aku na sambung bebel!
aku tidak berpuas hati dengan cuti sem akan datang!!
**sambil mencebik kan bibir dan melakukan mimik muka yang sangat buruk!

sila scroll ke bawah sikit .... :)
*terima kasih~
















ACADEMIC SESSIONS 2011-2012
UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA


On the directive of the Ministry of Higher Education  to all Malaysian Public  Institutions of Higher 
Learning through the letter  dated 15  October 2010 [JPT.S(BPKP)200/400/016/03 Jld.3(27)], 
Universiti Teknologi MARA will start the 2011-2012 Academic Sessions as follows:
Academic Program First Day of Lecture
Entry from SPM/ Equivalent
(Pre-Diploma, Diploma and Asasi)
30 May 2011
Entry from STPM/ Equivalent (First Degree)
Post-Graduate (Master and Doctorate)
12 September 2011
The details of the relevant dates will be announced as soon as the UiTM Academic Calendar 2011-
2012 is approved by the UiTM Senate.
*************************************************************

SESI PENGAJIAN 2011-2012
UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA


Atas arahan Kementerian Pengajian Tinggi kepada semua Institusi Pengajian Tinggi Awam di 
Malaysia melalui surat bertarikh 15 Oktober 2010 [JPT.S(BPKP)200/400/016/03 Jld.3(27)], Universiti 
Teknologi MARA akan memulakan Sesi Pengajian 2011-2012 seperti berikut:
Program Pengajian Tarikh Mula Kuliah
Lepasan SPM/ Setaraf 
(Pra-Diploma, Diploma dan Asasi)
30 Mei 2011
Lepasan STPM/ Setaraf (Sarjana Muda)
Pasca Siswazah (Sarjana dan Kedoktoran)
12 September 2011
Perincian tarikh-tarikh berkaitan akan diumumkan sebaik sahaja Kalendar Akademik UiTM 2011-
2012 diluluskan oleh Senat UiTM.







adui!! sangat sakitla..~ 
final start dahla April 20....paling-paling 3minggu baru abis...
hey! ta sempat la na berMALAS-MALAS dirumah! 
adeh!!!! TULUNLA....mengapa harus aku terjebak dalam situasi seperti ini!
hopefully la sem depan adalah sem terakhir dan berakhir dengan cepat...
harap-harapla aku LULUS dengan CEMERLANG sem ni dan terus boleh praktikal...
ta moh la repeat-repeat.....mintak dijauhkan dari aku...

ya Allah , ya Tuhanku....
Kau permudahkanlah urusan ku di dunia dan di akhirat..
Kau berikanlah aku rezeki yang melimpah ruah dan diberkati oleh-Mu..
Kau ampunkanlah dosa kedua ibubapa ku. 
Kau rahmatilah mereka sebagaimana mereka menjaga aku sejak kecil..
amin...amin Y.R.A~

korang pon doakan la ya aku ni berjaya menamatkan pengajian aku dengan jayanya....
cepat-cepat kerja dan mengejar 'FUTURE PLAN' aku ....*okep! camtulah...terime kasih! aku sayang ketat-ketat korang~


Jan 16, 2011_12:23 a.m
location :: S.YU.R.G.A DUNIA!


No comments:

Post a Comment