Monday, January 3, 2011

wajarkah?


gara-gara si STALKER 
PESBUK dan MUKABUKU!

Bila Norshazaliza Saat 
mula memPRIVASIkan dan meLIMITEDkan 
kepada CERTAIN people je yang 
boleh baca , lihat , tengok , pandang , comment akaon pesbuknya ... 


ya....saya MEMPRIVASIkan ia ...
ada sesetengah perkara mungkin 
TIDAK SAMPAI dan TIDAK DIKETAHUI UMUM...

jeng..jeng.....jeng.....KENAPA....??

sebabnya MUKABUKU aku selalu kena STALK 
oleh 
MANUSIA YANG 
TIDAK BERTANGGUNGJAWAB!

siapa.....?

haih!! takkan na bagitahu.....??
tapi kalau lah DIA tu yang baca entry aku nih...
arap dia  PERASANlah DIRI SENDIRI..
lau setakat ko tengok profile aku yang current updated 2 okeh a... 
ni sampai zaman PEMBUKAAN pon ko godam....
.wah! cite-cite ko na jadi hacker keh...?
patut tuka kos tu...amek IT...baru ngam!

admitla kan fb ni tok semua orang .. 
tapi sumtym not good la kalau na PUNGGAH semua sekali CERITE yang ade dalam FB tu..kan..kan...kan....

sapa yang suka acc pesbuknya di STALK...
cakap cikit...! meh sini bia aku STALK sikit acc ko...

har! mesti ta na an... so..pandai-pandaila ye.....

Sekian TERIMA KASIH.....



kepada si STALKER
 ****aku rase mg ko bace pon batu belog aku nih...!
ko ta penah LEPAS . MISS each entry aku ...am i rite..? 
kadang-kadang aku sampai tepikir...
mesti ko bace batu belog aku ni sampai na TERKELUO ANAK MATE ko kan!
pastu PANAS ATI sorang-sorang!hahaha...
PADANLAH DENGAN MUKA KO!
tak caye..? try g tgk cermin!
aku TA PENAH SURO KO BACE OKEP!
KO SENDIRI yg TEKAN LINK kat website info aku..
so SALAH AKU KE...???
aku ber batu belog . ko pon na berbatu belog... na ajak lawan la kononnye....??
sikit pon aku ta eran ko pnye belog tu okep.
baik aku adap belog aku yang cantik nih 24j dari tgk belog ko
maka dengan itu.......

ANAK CINA MAKAN PENGAT , 
SENDIRI MAU INGAT!

masing-masing dah BESAR! USIA pon da MAKIN BERTAMBAH dan BANYAKNYA.
aku TAK SUKA GADOH , tapi kalau ko rase na gaduh jugak....... ko gaduhla sorang!
CHILDISH taw...? ke ko ta paham base ingeris.......g carik KAMUS eh...

dah la..cakap banyak gan ko ta guna pon....
bt tebakar ati ko je t.....
STOP.STOP la STALK aku.....
kalau aku nih jahat.....dari zaman ko bukak pesbuk ko aku tengok!
tapi aku mg TA BERMINAT LANGSUNG!HARAP MAKLUM!
BUANG MASA aku je TENGOK PESBUK KO YANG TA LAWO TU...
jadinye....HENTIKAN KERJA BODOH ko tu ye...
ta datang pape HASIL pon..
SEKIAN , TERIMA KASIH kerana RAJIN menSTALK aku :)
SALAM PERPADUAN


January 03, 2011_9: 32am
mood :: BENGANG!




No comments:

Post a Comment