Sunday, January 16, 2011

Dinding BILIK

dialog spontan antara aku dan wani .....

aku :: ko ingat gambar kat dinding tu........?*sambil memuncungkan muncung yang agak panjang

wani :: ingat..gambar dari sem 2 kan...?

aku :: tulah....tak pernah sekali pon aku tanggalkan.....

**monolog ::::: takkanlah aku nak tanggalkan, sebab aku sayang betul gambar tu......
terutama dengannnnn orang dalam gambar tu ...:) sekelumit pon tak pernah tehenti!!


gambar ape....? gambar nih ::::


burukk...?? mg buruk pon ..... 
biarlah nampak buruk pada korang...
aku nampak berseri-seri je...!
lagi-lagi letak kat dinding bilik aku...fuh tiap kali masuk dan terpandang je pica ni rasa bersemangat je... ;p






::lalala..~ stop sinilah mahu pergi memasak! sambung nanti-nanti yep!



No comments:

Post a Comment