Monday, December 27, 2010

WELLDONE MALAYSIA..!

okep! baru je selesai tengok bola! yep...aku agak fanatik jugakla gan bola...
ta kira la piala ape sekali pon.....semua aku layan....~
lau soh men futsal tu boleh kut..tapi aku pakai sepak je la bola tu....gol ta gol belakang kire!!hahaha
aku , abah , mama memang ta ley miss BOLA.BOLA ni...
hahaha.....satu family dok hadap kecuali DEQ ANNE!
awal-awal lagi aku gan mama goreng ayam , keropok ike...buat air.
semuanya da terhidang sebelum SIARAN LANGSUNG tu TERPAMPANG!
huhuhu............hebatkan family aku
adik aku je yang ta minat BOLA....rugi la ko macek!
tym tengok bola.takkan ade yang bangun!ngeee....~lau bangun takut nyosal!hahaha....
bola tu ta masuk lagi kat gawang....tapi masing-masing dah jerit .....
' HAR CIKIT LAGI...CIKIT LAGI!!! 
bila bola da depan gawang tapi ta masuk........bunyi semangat yang membara-bara tadi mula slow.....slow....slow...dan slow............................
'ALAHAI.SAYANG LA BOLA TU!' ta pon camnih :: 'SIKIT LAGI! ADU!'
dah stop sturymury pasal family dan bola... sekarang cite pasal BOLA SAHAJA ...

har....na ulas sikit pasal game yang aku baru tengok tadi...
players Malaysia best..... 3:0 cukup gah malam ni depa dok beraksi!
Actualy kan tadi banyak peluang gol... tapi nyaris aka cp!
adus.....RUGI.RUGI! lau masuk semua rasanya nangis guling-guling indon..
siap hentak-hentak kaki kot..!
keeper indon tu boleh plak ai na belakon sakit last minute.... 
padahal cikit je pon kena...ta pe la..dia bazir masa camne pon ....
dah ta guna dah.....tinggal bape minit je na bis...

dengan bangga dan bongkaknye saya na cakap!
walaupun players kita telah diPONGKES dan TIDAK DAPAT PENALTI!!! 
(*pengadil unfair!~aku benci pengadil tuh!)
 HARIMAU MALAYA tetap boleh menang okeh wahai ENCIK PENGADIL!
huh! tak pueh hati ni sebenornye!! 
kepada sang BELANG GARUDA...walaupun kamu tunjuk sayap pada sang RIMAU MALAYA .. 
RIMAU MALAYA tak GENTAR okeh! 
bila RIMAU MALAYA MENGAUM .... paruh GARUDA TERTUNDUK!
itu yang PASTI!!!
(*tetibe je aku boleh terfalsafah!huhuhu..diluar K.E.S.E.D.A.R.A.N)



MALAYSIA BOLEH...
hip hip...... MALAYSIA BOLEH!!! 
hip hip.... MALAYSIA BOLEH!!!!!!!!!!!!


I'm PROUD of YOU MALAYSIA!
IMALAYSIA!!!

No comments:

Post a Comment