Tuesday, December 28, 2010

1001 rasa???


..Disember 27, 2010


.arini masuk hari ke-5 AKU tidak membuat sebarang CALL kepada si DIA 
.arini masuk hari ke-8 si DIA tidak membuat sebarang CALL kepada AKU
.arini masuk hari ke-5 AKU dan si DIA TIDAK mengehTEXT antara 1 SAMA LAIN...!


kenapa camtu.....?
Tah!aku pon ta taw....sebenarnya ktorg mg jarang men text-text ni.
ini semua disebabkan KEJADIAN tersebut aje!
kejadian ape...BIARLAH RAHSIA... :) 
its quite personal...surymury la yek..
ta ley na kungsi bab yang tu ..

last aku bercakap gan dia disember 22,2010 pukul 11:44 pagi mase aku bt chckup.
aku ingat na ngadu nasib kat dia lepas cik nurse tu bt mcm-mcm kat aku, 
tapi HAMPEH!
aku cal.cal.cal.cal.cal.cal.cal then cal.....ta angkt!
tu pon lps 7x aku cal dia! bukan dia ta dengar ke ape.....
.TAPI,dia BERGAYUT!ape punya bf da...............................!
hurm! bengang pon ade...! 
aku ta tanya pn dgn sape dia gayut..tapi aku rasa aku taw gan sape.
bia la..aku malas na sakitkan ati aku yang mg da lame sakit.. 
BUANG MASA!

pastu balik dari chckup tu, aku msg la kat dia 
' dear.im on my way back home ......'

he just answer....
'okay sayang......tc k...'

when im arrived at home, aku mandi,makan..pastu terus je unlyn...
update blog . update fb .
lepas pueh ati update semuanya .. aku pon melabuhkan bontot kat sofa.
tekan remote dari chanel 101 sampai abeh....ta dak cte best!
tergerak ati text dia......cepat jugak dia rep..rancak berbalas-balas...
aku terZZZZZZzzzzz......terlalu mengantuk!
'sury b....'

.dan sekarang aku rasa sangat KUCIWA dan sedikit SAKIT HATI...
aku diam . dia lagi diam . 
aku senyap . dia lagi senyap .
hurm!!!!! BENCINTA sama KAMU!

okeh aku akan diam selama SEMINGGU!
dan lihat SEJAUH mana dia TERUS begitu!huh!
tapi RINDU BANGET!

1001 RASA dalam 1 HATI
tapi KAMU..... cam mana sekali pon kamu treat saya
 saya akan sayang kamu . 
. saya akan cinta kamu .
. saya akan perlu kamu . 
. dan saya sentiasa ada untuk kamu! 


December 27 , 2010_11:25pm
mood :: kudihalamanRINDU!



No comments:

Post a Comment