Sunday, December 26, 2010

si PUJAAN H.A.T.I !!

dush....dush!!!! aiyak............ 
tetiba je rase na meluah ISI HATI yang dah LAMA TERBUKU.....
jap..jap!! amek mood.......ehem.ehem...testing.testing....1,2 ..
testing 1,2.........3......

Malam ku bermimpi...
Hai dengan satu bintang...
Berkata-kata ku di jendela...
Ku lihat kanda tersenyum memandang...
Gelora asmara meresap ke dada

Sayang Jauh Di Balik Awan
Wajahmu Tetap Berseri-seri
Laksana Bulan Sedang Mengambang
Menawan dan Menggoncang Dalam Kalbu

Oh Angin Bertiup Bawa Daku Ke Sana 
Hasratku Ingin Bersama-sama
Tak Tahan Rasa Hati Menderita
Gelora Asmara Selalu Menggoda 

yeeeehaaa.....sedap gak ek sore aku....lame ta nanyi lagu ni..!hohoho......
okeh! berbalik kat tajuk 'si PUJAAN HATI' tu....bunyi macam sum1 yang aku loved very much kan....
aku rase readers pon mesti ade si PUJAAN HATI kan... tapi aku ni bukan la PUJAAN HATI yang ehem.ehem tu..... bia aku cite cikit.dia ni TERKENAL sangat!aku ta taw la aku ni orang ke bape suka dia....maksud aku, suka tu bukan a aku ni TERLAMPAU FANATIC sangat gan dia cukupla aku jadikan dia....as my IDOL
Dia ni ajar aku makna SABAR , USAHA , GIGIH , BERFIKIRAN TERBUKA , BELAJAR DARI KESILAPAN dan sifat PEMAAF!
sebab nya......?? 
satu masa dulu dia penah TER'J.A.T.U.H' terGOLEK-GOLEK...macam ayam kentucky yang na kena goreng tu..kan kene golek2 dulu dalam tepung kan....
lebih kurang gtu la dia nih jatuh... dia SEDAR dari KELALAIAN dia...dan MULA dari BAWAH hingga DIA BERJAYA!
kesian ek! aku salute dia beb!walaupun dia jatuh terguling-guling macam tu, dia stil no.1........
wut!!!ta caya.....???

ni pandangan aku,ta taw la korang pnya perception kat dia....
for me evry film he was made msti dpt sambutan baik....kalau bkn film dia pon, tiap kali dia belakon msti aku dulu terpacak depan TB!!! hohoho..betapa hebat AURA dia kan ...!
yeah...aku suka dia belakon... TERKESAN beb.............!jengjengjeng......siapakah HAMBA ALLAH yang telah membuat aku terIDOL dengan nya............ 
okeh! lets zoom in wif 'M.O.H.D. A.D.I.F.F' ....

he just look like another guy wif ORDINARY looks..


yeah! he is my idol...! 
ta ensem kan.....okeh! TULUS DARI HATI KE HATI la kan...
aku bukannya tengok sangat hensem, segak , kacak , cantik , menawan ke tak....
ni bukan Pieere je okeh! realiti kehidupan aku pon cam tu..
lau setakat muka je hensem tapi PERANGAI kalah SETAN IBLIS..
TAK GUNA JUGAK!!!
lau mulut BAU LONGKANG , HATI BERKURAP , JANTUNG BERNANAH ...
jadahnya kan...!
BIAR KULIT TA CANTIK tapi ISI MANIS....
BIAR MUKA TA LAWA tapi BUDI PEKERTI TINGGI...
~harap maklum!
dah meraban la pulek.........back to our topic.!



Full name dia :::
MOHD PIEERE ANDRE bin NAZARUL ANDRE 
(unik sikit la sebab ade PIEERE , jarang orang melayu letak name ank depa PIEERE**)
berbangse MELAYU , dan berstatus :::PENULIS , PELAKON dan juga PENGARAH..
serba boleh kannn...best3!!
ketinggian dia 5'11" .. umur dia if not mistaken dis year 25yrs old...
hohoho..aku ta pasti la bab umo ni! tapi yang pastinya dia si PUJAAN hati!!

aku rase readers pon da taw kan yang dia ni ank kepada pelakon popular 
PI MAI PI MAI TANG TU tuuuuuuuu......
ala yang jadi MAK NGAH tu, si ANJE nye PAK UDA..
har....dia ni seorang yang manja dengan mak dia ni....
aku suka tengok depa belakon DUNIA BARU!! best ever la!! ;)


.okeh....enuff la....for moe info just click :::
Fesbuk atau MUKABUKU :: si PUJAAN HATI ku!
 Mai SEPACE BAR nye ::: IDUL oh IDOL!!

dalam ni belambak2 pica dia...korang na tatap ke na terLUIR ke....
just click yep! okeh la....thats all...

nice post! i lup u vely muc......


END OF ENTRY si PUJAAN HATI!

*
*
*
*
*
*
*
*
 ♥  my BLOG!!
*
*
*
*
*
*
*
*
*
chill!!!

December 26 , 2010 _ 6:24 pm
mood :: si PIEERE ANDRE!













No comments:

Post a Comment