Wednesday, December 22, 2010

oh CHECKUP!!

upsss.. sory pica ade sedikit KURANG SOPAN ....

actly na cite ... rini aku g checkup....
kene cucuk!!! sakit lerh!
cucuk .. cucuk .. cucuk.......
abis darah aku ..!





huh!! merah jugak ek darah aku .... ta sangke!
hahahaa .. mule-mula kene cucuk..
siap ley senyum .. sengih-sengih kat c k nurse tu ...
pemeriksaan teliti dan lagi telus kali ni ....
aku biarkan je cik nurse tu buat macam-macam kat aku ..
dia cucuk ni.. cucuk tu ..... cek tekanan , suhu , cek denyut ...


tapi ....
lepas je dapat hasilnye ...... :( ....:'(
hukhukhukhuk ........
MENGECEWAKAN !!!

'DIA' datang lagi ....
kali ni lagi HEBAT dari dulu ....
ta tahu bila dia mengembangkan dirinya ..........
sebab aku SUKE SANGAT-SANGAT makan ubat KOT!!!
ta pe le saat ini , ketika ini , jam ini ....
aku terima dengan hati TERBUKA walaupun!!!!!


pape pon jadi lepas nih ... aku PASRAH !





p/s to READER  especially PEREMPUAN dan WANITA
::::::::::::: rajinla lakukan pemeriksaan terhadap DIRI SENDIRI ,  kalau ta tahu .......
rajinkan kaki MELANGKAH ke KLINIK atau HOSPITAL berdekatan .
CEGAH SEBELUM TERLAMBAT !!! (macam aku!!!)

No comments:

Post a Comment