Sunday, February 6, 2011

Hari Penuh Bintang

penat nye hari ini .......!
kawan kawen tapi macam aku yang kawen :)
mana taknya 
aku bershoot macam hari ni hari bahagia aku :)
banyak hasil-hasil photogenic hari ni ....cewah!
photogenic seyh...*angkat bakul sendiri!








3 rasa dalam 1 jiwa 

happy gile tengok dia dok bersanding atas pelamin dengan orang tersayang 





sedih sebab lepas ni kitorang dah ta ley nak hang out same-same :(





bahagia bila sahabat baik yang kawan dari kecik sampai besar bahagia :)






dalam sibok-sibok menyibokkan diri walaupun tak sibuk mane tu 
aku sempatla jugak berwishing .....

wishing ....... one fine day...
aku mahukan seorang lelaki yang baik , sopan , tak hensem pon ta pe , budi pekerti tinggi lagi penting ..
tapi kalau pakej pon okey gak ek! hahaha..... 
HENSEM+KACAK+SOPAN+KAYA .....*dengan budi pekerti..
-kalau lah betul dapat ,
opcoz aku orang yang paling gembira akan melompat dan meloncat tinggi sampai cecah bumbung!

aku nak dia yang boleh jadi imam aku dalam semua perkara ; 
jadi seorang ayah yang baik kepada anak-anak aku , *aku nak 2 orang je! tak nak banyak-banyak!
 boleh mendidik anak-anak aku supaya jadi orang berguna , soleh dan solehah ;
sentiasa ade masa susah senang aku ; 
jaoh dari 3 perkara - JUDI , ARAK dan KAKI PEREMPUAN !
hormat mama gan abah tercinta aku;
dan lebih pentingnya , dia sayang aku lebih dari aku sayang dia dan terima aku apa adanya.....


and i'm promise ... if one day , 
i get husband yang memenuhi segala kriteria - kriteria ni.....
aku akan jaga dia dengan baik , penuh kasih sayang , cinta yang berlipat-lipat ganda!!! 
dan pastinya aku akan sayang dan treat dia sampai akhir nafas aku :)
**selagi termampu!


**tetiba tertukar mood 
HAPPY , SEDIH dan BAHAGIA 
--->>>
GATAL , MIANG dan GEDIKS!

hey MFH !!! 
tolong la datang merisik , meminang dan nikahi saya dengan cepat! 
ur MFW ni dah ta sabar nak jadik 
KEKASIH HALAL kamu!
saya janji saya akan jaga kamu seumur hidup saya ........ :)






ups !!!! 




muke gediks terserlah! ;p



menung dan merenung :)




muke agak GATAL DAN GEDIKS!


ups! aksi kurang supan ;p
maaf! 





ta sabar na disarung cincin dah ni!!! 
tolong la datang carik saya dengan cepat dan lincah bergaya  wahai yang berkenaan :)







No comments:

Post a Comment