Monday, November 29, 2010

::: bila...bila..dan BILA?? :::






Bila C:I:N:T:A adalah A.I.R.M.A.T.A
Aku akan tetap tersenyum..
Agar kamu tahu aku begitu tulus menyayangimu..


Bila C:I:N:T:A adalah N.A.F.A.S
Aku ingin hidup seabad..
Agar kamu tahu aku sanggup bertahan untuk kamu..
Walaupun seringkali nafas itu terhenti seketika..


Bila C:I:N:T:A adalah K.E.I.N.D.A.H.A.N
Aku ingin selalu memandang..
Agar kamu tahu betapa aku menghargai keindahan cinta kamu..
Walaupun keindahan itu hanya sementara..
Aku tetap akan cuba untuk memeliharanya..


Bila C:I:N:T:A adalah L.U.K.A
Aku tidak pernah akan peduli betapa sakitnya..
Aku ingin terus dan T.E.R.U.S mencintaimu..
Tidak pernah akan peduli seberapa pun pahitnya..
Agar kamu tahu kasihku tidak bersempadan..


Yang ku tahu cinta itu I.N.D.A.H 
Resah yang tiada henti,bila kamu melangkah pergi..
K.U.R.N.I.A bagaikan khayalan..
Dan tidak akan aku lepaskan walau apa pun akan mendatang..
Takkan ku lepaskan walaupun hanya K.H.A.Y.A.L.A.N
Bila kamu pergi..
Dunia ini akan pergi..


~ :: SS :: SY :: ~
For ETERNITY
26 June 2009







No comments:

Post a Comment